مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: احتمال کولاک و یخبندان و مسدود شدن راه‌های ارتباطی در اواخر هفته در قزوین وجود دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری در نشست شورای مدیریت بحران استان قزوین گفت: طبق پیش بینی هواشناسی از فردا تا شنبه بارش برف و کاهش شدید دما تا ۱۰ درجه زیر صفر را خواهیم داشت به همین منظور احتمال کولاک و مسدود شدن جاده‌های استان وجود دارد که از مردم خواسته می‌شود از سفر‌های غیر ضروری خودداری، در صورت لزوم نیز حتما باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مهدیخانی افزود: هم اکنون هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی و ۵۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین دستگاه‌های امدادرسان قزوین در حالت آماده باش برای ارایه خدمات امدادی هستند و در صورت نیاز به تجیزات بیشتر، از ظرفیت تعاونی‌ها و بخش خصوصی و سایر استان‌ها استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت بارف سنگین برف و کاهش شدید دما و یخبندان معابر، هرگونه تصمیم درباره تعطیلی مدارس در روز شنبه ۲۹ دی ماه از روز جمعه اعلام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اظهار داشت: میزان سوخت مورد نیاز برای شرایط اضطراری در قزوین نیز کافی است و پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است.

مهدیخانی همچنین خواستار ارایه فهرست مراکز و مناطق اسکان به دستگاه‌ها شد تا مسافران در زمان بروز مشکل و تماس با آن دستگاه‌ها بتوانند به این مراکز هدایت شوند.

انتهای پیام/ک

نشست شورای مدیریت بحران استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.