دان تراختنبرگ کارگردان و نویسنده ۳۷ ساله آمریکایی فیلم سینمایی بازی ویدویی «Uncharted» را می سازد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از هالیوود ریپورتر، شان لوی کارگردان فیلم‌های سینمایی «شب در موزه» و «پلنگ صورتی» به طور رسمی از فیلم uncharted «نامعلوم» ، به دلیل تداخل با فیلم جدید او به نام «Free Guy» جدا شد از این رو شرکت سونی امیدوار است که بتواند با دان تراختنبرگ همکاری داشته باشد.

فیلم سینمایی «نامعلوم» بر اساس داستان اقتباسی از سری بازی ویدئویی با همین نام است که ماجراجویی ناتان در یک شخصیت اصلی داستان برای یافتن گنجینه‌های مختلف را روایت می کند.

تام هالند بازیگر فیلم سینمایی «انتقام جویان:پایان بازی» این نقش را ایفا خواهد کرد، زیرا شرکت سونی معتقد است که برای این نقش به یک بازیگر جوان نیاز دارد و تام هالند ۲۲ ساله گزینه مناسبی برای این نقش است. شرکت سونی همچنین در تلاش است تا مارک والبرگ را نیز برای این فیلم به خدمت بگیرد. زمان شروع ساخت این فیلم به دلیل حضور تام هالند در فیلم «اسپایدرمن:دور از خانه» هنوز مشخص نشده است.

دان تراختنبرگ با کارگردانی فیلم «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» شناخته شده است.این فیلم او به نسبت بودجه ساخت ۲۰ میلیونی، فروشی ۱۱۰ میلیون دلاری را تجربه کرده از این رو سونی امیدوار است که او بتواند این موفقیت را دوباره تکرار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار