سالاری گفت: آمارها نشان می‌دهد که ۸۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی طی ۴ سال گذشته در صنعت ساختمان صورت گرفته است.

گردش مالی ۸۰ هزار میلیارد تومانی در صنعت ساخت و سازبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در جریان بررسی برنامه ۵ ساله سوم شهر تهران در مخالفت با یکی از بند‌های ماده ۴۶ این برنامه که در مورد مجری ذیصلاح است، اظهار کرد: ارزیابی‌های انجام شده در کشور نشان می‌دهد که ۸۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی طی ۴ سال گذشته در صنعت ساختمان صورت گرفته است، لذا باید پرسید که چگونه چنین گردش مالی بزرگی می‌تواند بدون مجری ذیصلاح در حوزه ساختمان انجام شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه هر شخصی بدون هیچ پیش‌نیازی می‌تواند ساخت و ساز انجام دهد، تصریح کرد: برای ساخت و ساز در املاک ۲ هزار متر به بالا مجری ذیصلاح داریم و رأیی را هم که دیوان عدالت در خصوص مجری ذیصلاح داده ناظر بر عدم وجود مجری ذیصلاح نبود، بلکه ناظر بر انتخابی بودن و یا معرفی توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بود.

وی با تأکید بر اینکه مجری ذیصلاح قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را دارد، گفت: از این جهت برخورداری از مجری ذیصلاح امری ضروری در ساخت و ساز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۷
لذا باید پرسید که چگونه چنین گردش مالی بزرگی می‌تواند بدون بیمه تامین اجتماعی برای بازنشستگی و درمان مهندسان ناظر و مجری در حوزه ساختمان انجام شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۵ دی ۱۳۹۷
برای ساخت و ساز در املاک ۴۰۰ متر به بالا نیاز به مجری ذیصلاح داریم
آخرین اخبار