رئیس آزمایشگاه شرکت پالایش گاز ایلام از تعمیر و نگهداری تجهیزات آزمایشگاه با استفاده از توان شرکت‌های داخلی خبر داد.

 تعمیر تجهیزات آزمایشگاهی با تکیه بر توان داخلی به گزارش خبـرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مهندس مجید گراوند رئیس آزمایشگاه شرکت پالایش گاز ایلام از تعمیر و نگهداری تجهیزات آزمایشگاه با استفاده از توان شرکت‌های داخلی خبر داد و اظهار کرد: در سال‌های گذشته برای تجهیزات، قطعات یدکی و مواد شیمیایی مصرفی، وابسته به خارج بودیم که با تلاش و کوشش پرسنل، خوشبختانه هم اکنون تا حد زیادی بومی شده است.

وی  افزود:به منظور حمایت از کالای ایرانی و دور زدن تحریم‌ها، آزمایشگاه این شرکت تلاش کرد که از توانمندی شرکت‌های داخلی جهت ساخت قطعات یدکی و تهیه تجهیزات آزمایشگاهی استفاده کند.

 رئیس آزمایشگاه شرکت پالایش گاز ایلام اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون استفاده از کالای ایرانی در زمینه‌های تامین قطعات یدکی، مواد شیمیایی مصرفی آزمایشگاه، باعث صرفه جویی بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شده است.

گراوند تصریح کرد: پایش کیفیت محصولات تولیدی این پالایشگاه بصورت مستمر توسط آزمایشگاه انجام می‌شود و همواره تلاش می‌شود محصولات تولیدی منطبق بر استاندارد‌های روز دنیا به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

وی رضایت مصرف کنندگان را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: اینگونه آزمایشات بر روی محصولات تولیدی پالایشگاه، کیفیت آن‌ها را تضمین می‌کند.

رئیس آزمایشگاه شرکت پالایش گاز ایلام وظیفه اصلی آزمایشگاه را پایش کیفیت خوراک ورودی به پالایشگاه در راستای استاندارد‌های تعریف شده عنوان کرد و گفت: نظارت بر فرآیند‌های در حال انجام، پایش محصولات تولیدی و تست و آزمایش مواد شیمیایی مصرفی واحد‌های فرآیندی از دیگر وظایف آزمایشگاه تلقی نمود.

 

انتهای پیام/ع

تعمیر تجهیزات آزمایشگاه پالایش گاز ایلام با کمک مهندسان ایرانی

برچسب ها: وزارت نیرو ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.