سرگروه حلقه شیهد حججی از برگزاری کلاس‌های تقویتی و رفع مشکلات درسی در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، صادقیانحلقه صالحین شهید محسن حججی کلاس‌های تقویتی و رفع مشکل عربی، ریاضی، شیمی وغیره را در ایام امتحانات برای اعضای و همکلاسی های خود به صورت رایگان و جهادی برگزار می‌کند.

صادقیان سرگروه حلقه شیهد حججی با اشاره به برگزاری کلاس‌های تقویتی در اوایل سال تحصیلی افزود: در تلاشیم کل برنامه‌ها را هدفمند کنیم تا در کنار تفریح ورزش اوقات فراغت سالم تحصیل فراموش نشود.

سرگروه حلقه شیهد حججی در خصوص برنامه‌هایی که برای اعضاء  دارد، گفت: ما سعی می‌کنیم کار‌های متنوع فرهنگی برای اعضاء حلقه انجام دهیم و مبنای کار را توصیه مقام معظم رهبری برای جوان‌ها را بکار بستیم .

وی ادامه داد : اعضای گروه با حضور در کتابخانه با این محیط علمی آشنا می‌شوند و فرهنگ کتابخوانی نیز در درون این افراد نهادینه خواهد شد.

صادقیان همچنین گفت: در حلقه‌ها برنامه‌های متنوعی نظیر مباحث اعتقادی ،ورزش ، اردو‌های جهادی، بازدید از خانواده شهدا، کوهنوردی فوتبال، استخر و غیره برگزار می شود.

از استان‌های دیگر نیز با حلقه صالحین شهید محسن حججی ارتباط دارند و از تجربیات این گروه در کار‌های فرهنگی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ی

کلاس‌های تقویتی و رفع مشکلات درسی به صورت رایگان در یزد 

برچسب ها: کتاب ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار