فرماندار شهرستان نیر از افزایش ۲۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان نیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان نیر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیر از افزایش کشفیات ۲۲ درصدی مواد مخدر توسط نیروی انتظامی خبر داد و افزود: عملکرد ۱۰ ماهه نیروی انتظامی شهرستان نیر درخصوص کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش یافته است.

وی به ظرفیت‌های پیشگیری از اعتیاد در شهرستان اشاره کرد و گفت: در شهرستان نیر طرح نماد در آموزش و پرورش نیر به صورت پایلوت استانی درحال اجراست که یکی از مهمترین ظرفیت‌ها برای شناساندن مضرات مواد مخدر و پیشگیری از آن است که مسئولان ذیربط در راستای تبیین این اهداف در این طرح اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان نیر از ساماندهی قلیان سرا‌ها در شهرستان هم خبر داد و افزود: با قلیان سرا‌هایی که بدون مجوز فعالیت می‌کنند، برخورد خواهد شد و آن‌هایی که مجوز دارند باید الزامات قانونی را رعایت کنند.

امامی از راه اندازی مرکز ام ام تی (درمان) خبر داد و گفت: بزدوی دومین مرکز ام ام تی (درمان) در شهرستان نیر راه اندازی خواهد شد.

بهشتی، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل نیز در این جلسه به معتادین متجاهری که در چرخه درمان هستند اشاره کرد و گفت: ۲ هزار و ۲۷۰ نفر معتاد متجاهر در سطح استان اردبیل درچرخه درمان هستند و معتادین متجاهر از تمام نقاط استان اردبیل جمع آوری شده و درمان خواهند شد.
انتهای پیام/ح

راه اندازی دومین مرکز ام ام تی (درمان)در شهرستان نیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار