استیون کلبر، مجری شبکه سی‌بی‌اس آمریکا درباره گزارش اخیر واشنگتن پست در ارتباط با پنهان ماندن جزئیات دیدارهای ترامپ و پوتین اظهارنظر کرد.

مجری شبکه آمریکایی فاش کرد کرملین ترامپ را « عامل طلایی احمق» می‌نامدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هافینگتن پست، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران هر گونه ارتباط با روسیه را رد کرد؛ اما مجری برنامه «کمدی آخر شب» در شبکه سی بی اس آمریکا گفت هنوز موارد زیادی وجود دارد که باعث نگرانی است.

استیون کلبر در برنامه خود گفت: ترامپ همه تلاش و قدرتش را به کار گرفته است تا ارتباط خود با ولادیمیر پوتین را پنهان نگه دارد.

او با اشاره به گزارش چند روز پیش واشنگتن پست مبنی بر پنهان‌کاری ترامپ درباره دیدارهای رو در رویش با پوتین گفت به این ترتیب، اعضای دولت ترامپ تلاش کرده‌اند با ردیابی و بررسی رفتار کرملین متوجه شوند که در دیدار او با رئیس‌جمهور روسیه چه اتفاقی افتاده است.

این مجری با انتقاد از مقامات آمریکایی این رفتار آنها را به باد تمسخر گرفت و گفت احتمالا هنگامی که آنها اسناد کرملین را مطالعه می‌کنند با این جمله مواجه می‌شوند که «ترامپ یک عامل طلایی احمق است و این آسان‌ترین عملیاتی بود که ما تاکنون انجام داده‌ایم».

در ادامه این برنامه، موضوع دیگری که در گزارش واشنگتن پست مطرح شده بود با نمایش چند یادداشت مضحک به تمسخر گرفته شد. واشنگتن پست در گزارش خود نوشته بود یادداشت‌های مترجم دیدارهای ترامپ و پوتین گم شده است.

در آخر هفته گذشته میلادی، روزنامه آمریکایی واشنگتن‌ پست گزارش داد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا جزئیات دیدار‌های رو در روی خود با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را از مقامات ارشد دولت خودش مخفی کرده است.

مقامات فعلی و سابق آمریکا به روزنامه واشنگتن‌ پست گفته‌اند ترامپ تلاش‌های بی‌سابقه‌ای برای مخفی کردن گفت‌وگوهایش با پوتین انجام داده و دست‌کم در یک مورد، پس از پایان دیدار با پوتین، یادداشت‌های مترجم خود را از او گرفته و به او دستور داده است مسائل مطرح‌ شده در این دیدار را با سایر مقامات دولت در میان نگذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار