مرکز اورژانس و ترومای ۵ آذر گرگان صبح امروز سه شنبه ۲۵ دی ماه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  محمد نعیمی معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: صبح سه شنبه مرکز اورژانس و تروما ۱۵۲ تختخوابی شهید نظام الدین نبوی در مجتمع بیمارستانی ۵ آذر گرگان که با اعتبار ۹۱ میلیارد تومان  با حضور رئیس جمهور و سرپرست وزارت بهداشت افتتاح شد.
 
این مرکز در مساحت ۱۱ هزار مترمربع در هفت‌طبقه ساخته شده و دارای دو بخش بستری مجزا با ظرفیت ۸۰ تخت، ۱۲ تخت آی سی یو و چهار اتاق عمل مجهز است. با ساخت این مرکز ۶۵ تخت فوریت و اورژانس به خدمات دهی اورژانس استان اضافه شده است.

در طبقه هفتم این مرکز تروما یک هزار و ۶۰۰ متر فضای آموزشی و تربیتی در رشته های تخصصی و فوق تخصصی برای دانشجویان رشته های پزشکی و پیراپزشکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود: آمبولانس هوایی اورژانس ۱۱۵ استان، چندین مرکز جامع سلامت، خانه بهداشت و پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای، بخش مغز و اعصاب بیمارستان آل جلیل آق قلا با ظرفیت ۲۵ تخت و سلامتکده طب ایرانی و مکمل نیز افتتاح می‌شود.
 
 
افتتاح مرکز اورژانس و ترومای ۵ آذر گرگان
 
افتتاح مرکز اورژانس و ترومای ۵ آذر گرگان
 

رییس جمهوری پس از افتتاح مرکز ترومای بیمارستان پنجم آذر گرگان، به احترام جانبازان ضایعه نخاعی استان که در مقابل بیمارستان حاضر شده بودند، از خودرو پیاده شد و با آنان گفتگو کرد.
 
 
افتتاح مرکز اورژانس و ترومای ۵ آذر گرگان + تصاویر
 
انتهای پیام/م
 

مرکز ترومای ۵ آذر گرگان افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.