خوان پایه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمد

باز بودن تمامی راه های مواصلاتی کهگیلویه وبویراحمد/ تردد در جاده های برف گیر با کمک زنجیر چرخ امکان پذیر است

خوان پایه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمد از باز بودن محور های مواصلاتی اصلی استان خبر داد.

 خوان پایه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمد  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،  با اشاره به آغاز بارش‌ها از شب گذشته در استان گفت:همکاران راهداری برای باز گشایی جاده‌ها و امداد رسانی در محور‌های مواصلاتی استان حضور دارند.

وی به باز بودن محور‌های اصلی مواصلاتی استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و افزود: از جمله محور‌های یاسوج به اقلید، یاسوج به شیراز، بحش مارگون، دهستان زیلایی و همچنین محور‌های منتهی به شهر سی سخت بارش به صورت برف است و عبور و مرور به کندی  و با کمک زنجیر چرخ انجام  می‌گیرد.

خوان پایه بیان کرد: محور یاسوج به بابامیدان، یاسوج به سپیدار و سادات امامزاده علی به چرام بارش برف همراه باران را هم اکنون شاهد هستیم در برخی از راه‌های روستایی بارش برف را داریم که بنا به اولویت بعد از راه‌های اصلی استان اقدام به باز گشایی راه‌های روستایی می‌شود.

وی اضافه کرد: بیش‌از ۲۰۰ راهدار در ۲۳ راهدارخانه ثابت و سیار استان کهگیلویه و بویراحمد با ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه‌سنگین راهداری در سطح استان در حال خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی راه‌ها و انسدادهای احتمالی هستند.

انتهای پیام/غ

 باز بودن جاده های استان

برچسب ها: حمل و نقل ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.