فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: شهید رهنما، خود را مکلف به نجات جان سرنشینان خودروی حادثه دیده می دانست که با ناجوانمردی اشرار، شربت شهادت نوشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: در مجموعه انتظامی سراسر استان زحمات زیادی انجام می شود که امیدواریم همکارانمان در سایه عنایات ائمه اطهار علیهم السلام، از خطرات این عرصه به دور باشند.

وی به عملیاتی بودن برخی نقاط استان اشاره کرد و افزود: شهید بزرگوار رهنما همچون دیگر تیم های گشتی، خود را مکلف به نجات جان سرنشینان خودروی حادثه دیده می دانست که با ناجوانمردی اشرار، شربت شهادت نوشید.

سردار بنی اسدی فر با اهدای سلام و صلوات به روح این شهید پلیس بردسیر، تصریح کرد: ما چشم به دعای خیر مردم و ائمه جماعات داریم و امیدواریم ماحصل زحمات و خدمات مجموعه انتظامی باعث افزایش رضایتمندی عموم مردم استان باشد.

یادآور می شود: شهید بزرگوار سلمان رهنما از شهدای مدافع امنیت است که چندی پیش، نیمه شب به منظور نجات جان سرنشینان خودروی حادثه دیده وارد کویر بردسیر شد که متأسفانه با ناجوانمردی اشرار، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به درجه ی رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ب

دیدار فرمانده انتظامی کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

برچسب ها: شهدا ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار