سرگرد سندگل از دستگیری یک جیب‌بر حرفه‌ای در محوطه مسافری خبر داد که از غفلت مسافران سوءاستفاده می‌کرد.

دستگیری جیب‌بر پایانه مسافری غرب تهران هنگام فراربه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد حسن سندگل رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه مسافربری غرب گفت: صبح روز گذشته ماموران هنگام گشت‌زنی در محوطه این پایانه فردی را در حال سرقت تلفن همراه یکی از مسافران مشاهده کردند و بلافاصله به تعقیب وی پرداختند.
 
وی افزود: متهم که پس از سرقت سعی داشت با استفاده از شلوغی و ازدحام محل از دست پلیس فرار کند، بدون توجه به اطرافش پس از برخورد‌های مکرر با شهروندان و مسافران، به سمت در خروجی پایانه مسافری غرب متواری شد که در نهایت پیش از خروج از محوطه، دستگیر شد.
 
سرگرد سندگل تصریح کرد: متهم به محل سرقت بازگردانده شد و در حالی که سعی داشت با فریاد و جو سازی خود را از دست قانون رها کند با مالباخته روبرو شد و وی با شناسایی گوشی تلفن همراهش که از جیب سارق بیرون آمده بود، از وی شکایت کرد و متعاقبا، متهم برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.
 
رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه مسافربری غرب تهران خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت و جیب بری از مسافرانی که برای سفر به پایانه مسافری غرب مراجعه می‌کردند، اعتراف کرد و گفت: با پرسه در این محوطه از مسافران سرقت می‌کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار