یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۳ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی مناطق سلیچ شرقی و غربی از سوی وزارت نفت خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،جلیل مختار یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقف چند ساله ی طرح  تعریض و دو بانده کردن جاده آبادان- اروندکنار گفت: در فاز نخست بیش از ۸ کیلومتر از این طرح انجام شده و آماده بهره برداری ‌است.

وی با اشاره بر لزوم تکمیل ۳۵ کیلومتر از این جاده افزود: آذر ماه سال گذشته در سازمان برنامه بودجه کشور با تامین و تخصیص اعتبار ملی برای اجرای این طرح موافقت شد و پیشنهاد دادیم که اعتبار آن در بودجه سال ۹۸ الحاق شود.

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: گام نخست عملیات اجرایی تعریض و بهسازی جاده خضر آغاز شده که به محض جابجایی لوله های گاز، گام دوم این طرح نیز از قدمگاه خضر نبی تا چوئبده اجرایی می شود.

مختار گفت: از آنجایی که ساخت و سازها در مناطقی همچون سلیچ شرقی و غربی، شطیط، ذوالفقاری، شهرک قائم و شهرک دریا با بافت شهری و طرح جامع همخوانی ندارد لذا بایستی در جهت  اصلاح آنها اقداماتی انجام شود.

وی افزود: سالهای زیادی که هیچ گونه عملیاتی اعم از بهسازی و یا اصلاح در جاده مدن به سمت قفاس انجام نشده و شاهد بروز حوادث زیادی در آن هستیم، از این رو عملیات بازسازی این جاده در دو بخش و توسط وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری اجرا می شود.

به گفته مختار ۳ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت نفت برای تعریض، بهسازی و اصلاح معابر مناطق سلیچ شرقی و غربی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ د

بهسازی مناطق سلیچ شرقی و غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.