فرمانده انتظامی ماهشهر از افزایش ۳۲ درصدی کشف جرائم خشن در مقایسه با سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

افزایش 32 درصدی کشف جرائم خشن در بندر ماهشهر/کاهش 6 درصدی تیراندازی هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ جلیل زبیدی، فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و همچنین با توجه به مطالبه شهروندان در راستای شناسایی و دستگیری سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی، با هماهنگی مرجع قضائی طرح‌های انتظامی در شهرستان ماهشهر با جدیت در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: با تشدید برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت از سوی نیروی انتظامی کشف جرائم خشن در این شهرستان به رقم ۱۱۲ درصد رسید.

سرهنگ زبیدی اذعان داشت: نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش کشفیات داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر در ادامه با بیان اینکه در مدت ۹ ماهه سال جاری با اجرای طرح‌های خلع سلاح و پاکسازی ۱۱۵ درصد از تیراندازی‌های صورت گرفته کشف شده، افزود: آمار وقوع تیراندازی نسبت به سال گذشته ۶ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ زبیدی گفت: در این رابطه تعداد ۱۰۸ قبضه سلاح شکاری و ۳۰ قبضه سلاح جنگی کشف و تعداد ۵۳ نفر از عاملان تیراندازی و ۱۳۲ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز دستگیر شدند.

وی بیان کرد: با اقدامات پلیسی و گشت زنی‌های هدفمند ۹۶ درصد از سرقت‌ها کشف که در مقایسه با سال گذشته ۴۳ درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت:در حوزه مبارزه با سوداگران مرگ نیز طی ۹ ماهه گذشته یک تن و ۲۲۱ کیلو و ۲۳۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۴۷ درصد افزایش کشف ثبت شد.

انتهای پیام/گ

شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.