استاندار اردبیل گفت: ارتباط داشتن وظایف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با پرسنل نظامی و انتظامی، رسالت این سازمان را خطیر و جایگاهش را بسی مهم ساخته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل که پس از بازدید از ساختمان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان، در نشستی صمیمی با کارکنان سازمان سخن می‌گفت به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم اشاره و اظهار کرد: این مهم که یقینا اثرگذارتر از سایر گزینه‌های بازدارنده است؛ با دادن تذکر به عوامل درگیر در جامعه و نیز نظارت لازم به نیرو‌ها می‌تواند به نحو احسن عملیاتی گردد.

وی بیان کرد: ارتباط داشتن وظایف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با پرسنل نظامی و انتظامی، رسالت این سازمان را که باید همواره جانب عدالت و انصاف را نگه داشته و به احقاق حق کمک کند خطیر و جایگاهش را بسی مهم ساخته است.

استاندار اردبیل  با بیان این که ارایه آموزش‌های لازم نیز در کاهش جرم موثر است افزود: ایجاد فضای سالم و رسیدگی به مشکلات حوزه‌های حساس نظامی از دیگر وظایف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به شمار می‌رود که کاری وقت گیر و دشوار می‌باشد.

بهنام جو تاکید کرد: کاری که این مجموعه انجام می‌دهد باید به طور جدی و کامل باشد تا الگویی برای سایر ارگان‌ها شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود، از فعالیت‌ها و تلاش‌های کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قدردانی کرد و گفت: مشکلات مطروح در جلسه، باید با دید کارشناسی و در نظر گرفتن همه جوانب مورد بررسی قرار گیرند.

در این جلسه، رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان اردبیل نیز در سخنانی ضمن ارایه گزارشی از عملکرد سازمان، مشکلات عمده این مجموعه و پیشنهاد‌هایی برای مرتفع کردن آن‌ها را مطرح کرد.

انتهای پیام/ح

ایجاد فضای سالم و رسیدگی به مشکلات حوزه‌های حساس نظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار