عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: در طرح استانی شدن انتخابات مجلس باید محل، نوع و میزان هزینه‌ای تبلیغات نمایندگان شفاف شود. 


طرح استانی شدن انتخابات مجلس، هزینه‌‌های تبلیغاتی نمایندگان را شفاف می‌کند / به دنبال افزایش بودجه دفاعی هستیمعلی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تصویب کلیات طرح برگزاری انتخاب مجلس به صورت استانی، گفت: این طرح به موضوع‌هایی، چون شفافیت، نظارت به ویژه بر هزینه‌کرد نمایندگان برای تبلیغات و مجازات برای تخلفات می‌پردازد.

وی اظهار کرد: هفته گذشته، نماینده دولت در جریان تصویب طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، از این طرح حمایت کرد؛ در طرح پیش‌نهادی مجلس، محل، نوع و میزان هزینه‌ای تبلیغات نماینده باید شفاف شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی با وجود نکته‌های خوب و بد، در مجموع به نفع کشور خواهد بود؛ از مشکلات این طرح، گستردگی، هزینه بالا و جلوگیری از مشارکت بیشتر است.

یوسف نژاد همچنین درباره بودجه دفاعی کشور گفت: یکی از دلیل‌های مخالفت نمایندگان با لایحه بودجه دفاعی، کمتر شدن منابع آن است که در جلسه کمیسیون، جزئیات و منابعش بررسی می‌شود. امسال، مجلس تلاش دارد تا میزان تحقق بودجه دفاعی و دیگر بودجه‌ها بیشتر از سال گذشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار