فرماندار شوش از صحت نداشتن خبر اخراج کارگران شرکت حریر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عدنان غزی، فرماندار شوش گفت: شرکت حریر از ۱۰ روز پیش تا به امروز در حال انجام تعمیرات اساسی بوده و هیچ کارگری از این شرکت اخراج نشده و پس از پایان تعمیرات به محل کار خود بازمی‌گردند و هیچ مشکلی در این خصوص به فرمانداری گزارش نشده است.

وی افزود: شرکت حریر خوزستان به‌هیچ‌وجه تعطیل نیست و در حال انجام فعالیت‌های تولیدی خود است و خبر اخراج کارکنان شرکت حریر را تکذیب می‌کنم.

مجید مکوندی نژاد، مدیرعامل شرکت حریر خوزستان نیز بیان داشت: شرکت حریر در حال انجام تعمیرات اساسی است و همه کارکنانی که در این ایام مشغول به کار نیستند به‌صورت عادی حقوق و مزایای ماهانه برای آن‌ها محاسبه می‌شود.

وی افزود: شرکت حریر خوزستان هرساله تعمیرات اساسی و یا اورهال بخشی از کارخانه را در دستور کار داشته و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و نوع تعمیرات این کار بین ۱۰ تا ۱۲ روز در سال انجام می‌شود و تا ۲۴ دی‌ماه به پایان می‌رسد.

مکوندی عنوان کرد: در مدت تعمیرات کارخانه، ورود و خروج کارکنان بدون محدودیت صورت می‌گرفت و از ورود کارگران به شرکت ممانعتی وجود نداشته است.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت: ۵۰ درصد مواد اولیه شرکت در داخل و ۵۰ درصد آن از خارج کشور تأمین می‌شود که با توجه به وجود تحریم‌ها، مشکل تأمین مواد اولیه گریبان‌گیر همه شرکت‌های تولیدی مواد سلولزی است.

 انتهای پیام/م

اخراج کارکنان شرکت حریر خوزستان صحت ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.