تیم والیبال شهروند اراک در رویارویی با پیام مشهد پیروز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور با پیروزی تیم شهروند اراک بر پیام مشهد در اراک رقم خورد.

نماینده والیبال استان مرکزی که از شروع دور برگشت بازی‌های لیگ موفق به کسب پیروزی نشده بود این بار به نتیجه‌ای مطلوب رسید و والیبالیست‌های اراکی توانستند نوار شکست‌ها را پاره کنند.

دیدار با شروع خوب شاگردان قوچان نژاد در سالن شهید ثامنی اراک آغاز شد و باعث گردید بازیکنان اراک چند امتیاز از مشهدی‌ها عقب بی افتند و تیم پیام ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود خود به پایان برساند.

در ست دوم بازی در دستان بلند قامتان اراکی پیگیری شدو در این ست برخلاف ست اول با بازی هماهنگ شاگردان خداوردی آغاز شد و بازی با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود میزبان رقم خورد.

در ست سوم بازی پیام به طور پایا پای تا امتیاز ۱۶ پیش رفت، اما از این امتیاز به بعد این تیم شهروند بود که فاصله خودش را با رقیب بیشتر کرد و در نهایت توانست این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع خود به پایان برساند.

در ست چهارم اوج هنر نمایی تیم جوان شهروند بود که با انجام یک بازی زیبا و هماهنگ و سرعتی عرصه را بر شاگردان قوچان نژاد تنگ کرد و در نتیجه ست پایانی را با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود به پایان رساند.

لازم به ذکر است که این بازی با حکم فدراسیون بدون حضور تماشاگران اراکی در سالن شهید ثامنی برگزار شد.

شهروند اراک با این پیروزی خود را برای بازی بیرون از خانه روز چهارشنبه ۲۶ دیماه با شهرداری تبریز آماده می‌کند.

انتهای پیام / ج

پیروزی خانگی والیبالیست‌های اراکی در مقابل پیام مشهد

برچسب ها: عکس ورزشی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.