پویش مجازی #چله_انقلاب_کبیر با طراحی پوستری متفاوت فهرستی از توطئه‌هایی که تا امروز علیه انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی شده را به تصویر کشیده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پویش مجازی #چله_انقلاب_کبیر چند روزی است فعالیت فرهنگی خود را در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز کرده است. این بار طراحان این پویش تصویرنوشته‌ای متفاوت را به اشتراک گذاشتند. آنان با استناد به گزارشی به نسل چهارم/ چهل تجربه از چهل سال انقلاب، پوستر فهرستی از توطئه‌هایی که تا امروز دشمن علیه انقلاب اسلامی طراحی کرده را طراحی کردند. گرچه برخی از این توطئه‌ها در برخی مواقع خساراتی را به دنبال داشته اما به  لطف خدا و با تلاش نیروهای انقلابی این توطئه‌ها بی‌نتیجه مانده و در نهایت خنثی شده است.

#چله_انقلاب_کبیر |فهرستی از توطئه‌هایی دشمن علیه انقلاب اسلامی


بیشتر بخوانید: #چله_انقلاب_کبیر| حقوق ابرنجومی همسر پهلوی چقدر بوده است؟


لازم به یادآوری است که پویش مجازی #چله_انقلاب_کبیر در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران  فعالیت خود را آغاز کرده است. این کمپین در تلاش است با استناد به کتب و نقل‌قول‌های معتبر، جنایات و پلیدی‌های رژیم پهلوی و خیانت‌های آنان پیش از انقلاب اسلامی را بازخوانی کند. از این راه قرار است ذره‌ای از توطئه‌ها و دشمنی‌های انجام شده علیه انقلاب اسلامی بیان شود و تا  فرا رسیدن سالروز انقلاب تعدادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب #عکس_نوشته‌ها و پوسترهایی با هشتگ‌های #چله_انقلاب_کبیر و #چهره_واقعی_پهلوی به اشتراک گذاشته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار