مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: خانوارهای نیازمند اردبیل از ۱۴۰ میلیارد تومان خدمات حمایتی بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: با وجود اینکه جلب رضایتمندی مددجویان در شرایط اقتصادی فعلی کاری دشوار است اما خود را ملکف می‌دانیم تا تلاش لازم را برای حل مشکلات مددجویان در استان انجام دهیم.

وی بیان کرد: در کنار حل مشکلات و پیگیری برای بهبود معیشت مددجویان تلاش ما بر این است تا سنگ صبور این افراد که از اقشار محروم و بی‌بضاعت به شمار می‌روند، باشیم.

دشتی رویکرد کمیته امداد در شرایط اقتصادی فعلی را قابل دفاع دانست و گفت: با توجه به اولویت‌بندی انجام شده رویکرد کمیته امداد در 6 حوزه شامل پرداخت هزینه‌های بیماران صعب‌العلاج، هزینه‌های درمانی مددجویان، تامین جهیزنه نوعروسان، پرداخت ودیعه مسکن، کمک معیشت و وام قرض‌الحسنه در اولویت قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل  تصریح کرد: با توجه به این اولویت‌بندی ما در اعتبارات در نظر گرفته شده برای برخی حوزه 20 درصد کاهش داده و در این 6 حوزه هزینه کرده‌ایم که این امر منجر به حل مشکلات مددجویان در این بخش‌ها شده است.

وی افزود: خوشبختانه با این اقدام مددجویان در این حوزه‌ها از قبیل تامین هزینه‌های درمانی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و سایر بخش‌ها هیچ گونه مشکلی ندارند و این اقدام حرکتی مطلوب و موثر در حل مشکلات مددجویان و اقشار نیازمند به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ع

حل مشکلات مددجویان کمیته امداد

 

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.