استاندار فارس، شهدا را مظهر ایثار و از خودگذشتگی و خانواده شهدا را نماد صبر و شکیبایی دانست و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا سبب خواهد شد که روحیه خدمت در مسئولان تقویت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در دیدار با خانواده سردار شهید عبدالله اسکندری از شهدای مدافع حرم، گفت: همه ما خود را مدیون خانواده معظم شهدا می دانیم و هم به لحاظ انجام وظیفه و هم تجدید بیعت با آرمان های والای شهیدان، دیدار با آنها را برای خود افتخار می دانیم.

وی ادامه داد: گذشتن انسان از جان خویش که اصلی ترین سرمایه زندگی هر فردی است کار ساده ای نیست و انسان باید به درجه ای از ایثار برسد که راه شهادت را برگزیند.

رحیمی گفت: در کنار شهدا، خانواده معزز آنها را هم می توان نماد ایثار، صبر و شکیبایی دانست چرا که آنها نیز با تقدیم عزیزترین داشته های خود به انقلاب و کشورشان، نشان دادند که به حق شایسته بهترین تقدیرها و خدمت ها هستند.

وی اضافه کرد: ما نیز امیدواریم بتوانیم به عنوان خدمتگزاران مردم، انقلاب و نظام، در جهت تحقق آرمان های والای شهدا گام برداریم و خدمت کنیم.

استاندار فارس با اشاره به مواجهه کشور با مشکلات و مسائل اقتصادی گفت: قطعا با تکیه بر روح بلند شهدا و تاسی از سیره آنها و فرامین رهبر معظم انقلاب خواهیم توانست کشور از این گذرگاه سخت و گردنه های پر پیچ و خم به سلامت عبور دهیم.
انتهای پیام/م

دیدار استاندار فارس با خانواده شهدای مدافع حرم

برچسب ها: استانداری ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار