فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تمام چاه‌های غیر مجاز کشاورزی اردبیل تا پایان سالجاری مسدود می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در جلسه شورای حفاظت افزود: عملکرد و اقدامات خوبی در راستای انسداد چاه‌های غیرمجاز صورت گرفته و امید است تا پایان سال تمام چاه‌های غیرمجاز کشاورزی اردبیل مسدود شوند.
وی اظهار کرد: تنها تعداد باقی مانده از چاه‌های غیرمجاز کشاورزی در اردبیل شامل ۱۰ حلقه چاه می‌شود که با عنایت و همکاری دستگاه قضائی، نیروی انتظامی و دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال مسدود خواهد شد.
فرماندار اردبیل با اشاره به اقدامات انجام یافته درباره انسداد چاه‌های غیرمجاز و ارزیابی بسیار خوب آن افزود: تلاش دستگاه قضائی، شرکت آب منطقه‌ای اردبیل و متولیان مربوطه شایسته تقدیر و قدردانی است.
زنجانی در خصوص کنتور‌های هوشمند گفت: یکی از اولویت‌های اساسی نصب کنتور هوشمند حجمی است که در این زمینه اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و تا بحال ۲۹ کنتور هوشمند نصب شده است.
وی ضمن تشکر و قدردانی از کشاورزان گفت: کشاورزان در زمینه نصب کنتور هوشمند همکاری خوبی با مجریان این امر داشته اند که تلاش آن‌ها در اجرای نصب کنتور هوشمند از اهم فعالیت محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ح

اقدامات خوبی در راستای انسداد چاههای غیرمجاز صورت گرفته است

برچسب ها: کشاورزی ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.