دبیر اجرایی پنجمین جشنواره هنر مقاومت از داوری اولیه و انتخاب آثار برگزیده خبر داد.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر اجرایی پنجمین جشنواره هنر مقاومت از استقبال چشمگیر هنرمندان رشته‌های مختلف هنر‌های تجسمی کشور از بخش‌های ده گانه و داوری اولیه و انتخاب آثار برگزیده خبر داد.

سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر اجرایی پنجمین جشنواره هنر مقاومت،  با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه و در آستانه چهلمین سال گشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شاهد رشد خیره کننده و افزایش روزافزون فعالان و هنرمندان هنرهای تجسمی کشور به صورت تشکل های خودجوش مردمی و حرکت های جهادی توسط جوانان پویا و متخصص ایرانی هستیم.

وی افزود: جشنواره پنجم هنر مقاومت با تغییر رویکرد در فرم و شیوه اجرایی و نیز تغییر در محتوای مضامین یکی از موفق ترین ادوار خود را سپری می کند و این جشنواره مسیر خود را پیدا کرده است.

شجاعی طباطبایی از انجام داوری اولیه بخش های ده گانه و انتخاب آثار برتر و برگزیده برای نمایش و اکران در مرحله نهایی خبر داد و افزود: در هر بخش حدود چهل اثر توسط داوران بخش های مربوطه انتخاب شد و از بین این آثار، از پدید آورندگان آثار نهایی که حائز رتبه و جایزه خواهند شد، تقدیر می شود.

گفتنی است پنجمین جشنواره هنر مقاومت با دبیری مسعود نجابتی و به همت گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح در ۱۰ بخش «پوستر»، «تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویر سازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی» بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار