جزئیاتی تازه از جلسه میرحسین موسوی با رهبرانقلاب، ۲ روز پس از انتخابات ۸۸ که به تازگی منتشر شده را بخوانید.

قولی که رهبری به آن پایبند ماند و موسوی نقض کرد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فتنه‌ی ۸۸ یک رخداد دوران‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که نمی‌توان به‌ سادگی از کنار آن گذشت. مسائل مربوط به فتنه‌ ۸۸ در ذهن برخی اقشار و لایه‌های اجتماعی همچنان زنده است که باید به آن پاسخ داده شود. فتنه‌ای که به بهانه ی تقلب در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری شروع شد و با حمایت مهره‌های خارجی تبدیل به یک شورش خیابانی شد و خسارت‌های زیادی را به کشور متحمل کرد.

به تازگی جزئیاتی جدید از جلسه میرحسین موسوی با رهبرانقلاب ۲ روز پس از انتخابات ۸۸  منتشر شده است. در ادامه روایتی از این دیدار را از زبان محمدحسین صفارهرندی بخوانید:

«در دیداری که عصر روز ۲۴ خرداد رهبرانقلاب وقتی به آقای موسوی اعتراض می‌کنند که چرا موضوع را به کف خیابان می‌کشید، مگر شما خودتان نمی‌دانید که وقتی این حرکت انجام می‌شود، دیگر ادامه آن در دست شما نخواهد بود؟ موسوی هم می‌گوید مردم خیال می‌کنند حق آن‌ها ضایع شده است و می‌خواهند احقاق حق کنند.

آقای موسوی می‌گوید من رسانه‌ای در اختیار ندارم که بخواهم از آن طریق به جامعه پیام بدهم. رهبرانقلاب فرمودند: چرا؟ موسوی می‌گوید سایت من را فیلتر کرده اند. رهبری هم به دفتر می‌فرمایند: به شورای امنیت ملی بگویید که سایت‌های آقای موسوی را رفع فیلتر کنند.

فردای آن دیدار که رفع فیلتر با دستور رهبر انقلاب صورت گرفت، پیام دعوت به حضور خیابانی برای راهپیمایی بدون مجوز ۲۵ خرداد بود!»

قولی که رهبری به آن پایبند ماند و موسوی نقض کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار