استاندار ایلام گفت: برای توانمند سازی تعاونی‌های مرزنشینان استان،باید از استفاده از ظرفیت‌های موجود بهره برد .

توانمندسازی تعاونی‌های مرزنشین ایلام باید در اولویت کاری قرار گیردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در جلسه اتحادیه تعاونی‌های مرزنشینان که با حضور معاونین اقتصادی و سیاسی استاندار برگزار شد گفت: برای توانمندسازی تعاونی‌های مرزنشینان استان باید از ظرفیت‌های موجود بهره برد و در این راه با رعایت قوانین، مقررات و آیین نامه‌های کشوری اقدامات لازم را صورت داد.

 سلیمانی دشتکی افزود: تعاونی‌های مرزنشینان با استفاده از دستورالعمل کارگروه ملی سوخت از امکانات و سهمیه سوخت با نرخ تعادلی از این ظرفیت برای افزایش توان این تعاونی‌ها و همچنین معیشت عشایر مرزنشین با رعایت دستورالعمل‌ها و قوانین ابلاغی از سوی کارگروه مرکزی برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

استاندار ایلام تأکید کرد: برای رفع مشکلات این تعاونی‌ها که تا شعاع 20 کیلومتری مرز فعالیت دارند با دید مثبت جهت تداوم فعالیت‌های آنان در حاشیه‌ی مرزی اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه کارگروه ملی سوخت تمهیداتی اندیشیده شود که مرزنشینان استان از سهمیه سوخت با قیمت تعادلی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/با

توانمند سازی تعاونی‌های مرزنشینان استان ایلام

برچسب ها: استانداری ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.