احمد پناهیان در یادواره شهدای خانطومان:

بعضی می‌گویند که دوران انقلابی‌گری تمام شده است

رئیس هیئت رزمندگان اسلام گفت: بعضی می‌گویند که دوران انقلابی‌گری تمام شده است و به دنبال راهی برای خشنودی کدخدایشان می‌گردند.

بعضی می‌گویند که دوران انقلابی‌گری تمام شده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام احمد پناهیان، رئیس هیئت رزمندگان اسلام در مراسم پاسداشت سومین سالگرد شهدای مدافع حرم خانطومان، با اشاره به اهمیت آیه ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا، اظهار کرد: این آیه برای تسلای مومنان نیست، بلکه نشان از خشم الهی دارد.

وی با بیان اینکه خداوند برای هر کسی که مظلومانه کشته شده است، صاحب دمی قرار می‌دهد، ادامه داد: ما هنوز انتقام شهدای اسلام به ویژه امام حسین (ع) و ۲۴۵ هزار شهید دفاع مقدس را نگرفته‌ایم.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام با بیان اینکه انتقام شهیدان اسلام فقط با قیام حضرت مهدی (عج) گرفته می‌شود، اظهار کرد: این انتقام فقط با نابودی جریان نفاق به نتیجه می‌رسد که از زمان پیامبر اکرم (ص) وجود داشته است.

وی افزود: نفاق نه تنها در برابر پیامبر و ائمه می‌ایستد، بلکه جریان بسترسازی حکومت حضرت صاحب الزمان (عج) را نیز به چالش می‌کشد.

پناهیان با اشاره به افول آمریکا و قدرت‌های شرق و غرب، گفت: کفر خودش را نابود خواهد کرد و خون شهدای ما تا زمان ظهور آرام نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه در دوران دولت اصلاحات سعی شد تا حرفی از شهید و شهادت نباشد، گفت: بعضی تلاش کردند تا نام شهدا را از کوی و گذر‌ها بردارند و تمام شدن جنگ را مساوی با تمام شدن یاد شهدا می‌دانستند.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که الان هم می‌خواهند تا این راه کمرنگ شود و یادی از شهدا نباشد.

پناهیان با اشاره به اینکه خداوند خواسته تا جبهه حق در مقابل باطل قرار بگیرد، اظهار کرد: این تقابل با هدف مشخص شدن مومن از منافق ایجاد شده است. ملت ما از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ که تازه لذت رهایی و امنیت را به خوبی لمس کرده بود، از ۲۵ بهمن همان سال با جریان نفاق در منطقه کردستان روبه رو شد و جنگید.

وی با بیان اینکه شهادت فقط برای نماز شب خوانان نیست، یادآور شد: خیلی از سیاست بازان بودند که به جبهه‌ها نرفتند و یا تا پشت جبهه حاضر شدند، خداوند می‌فرماید که شهادت، هدیه کسانی است که در مبارزه با طاغوت و دشمن تردیدی به دل راه نمی‌دهند و از جنگ خسته نمی‌شوند.

پناهیان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) برای دفاع مقدس فتوا دادند، اما برای دفاع از حریم اهل بیت فتوایی صادر نشد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که دفاع از حریم اهل بیت ضرورت دارد و جهاد فی سبیل الله است. پس از این فرمایش، طبق آمار، داوطلبان مدافع حرم بیش از دوران دفاع مقدس بودند.

وی تاکید کرد: در هر کجای جهان که ولی این امت اراده کند تا جوانان انقلابی جان خود را بدهند، به یقین میلیون‌ها نفر فارغ از زبان و نژاد به جبهه‌ها خواهند رفت.

پناهیان افزود: منافق خیلی زود از مبارزه خسته می‌شود و به دنبال راهی برای تمام شدن جنگ و جانفشانی می‌گردد، اما مومن چنین نیست.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام اظهار کرد: بعضی می‌گویند که دوران انقلابی‌گری تمام شده است و به دنبال راهی برای خشنودی کدخدایشان می‌گردند. آثار این عملکرد را در مسیر‌های اقتصادی مانند FATF، آموزشی مثل سند ۲۰۳۰ و فرهنگی مانند کنوانسیون حقوق کودک می‌بینیم، این افراد خود را عزیز نشان می‌دهند، در حالیکه دستور‌ها و شرط‌های بیگانگان را می‌پذیرند. آنها فقط تصور می‌کنند که ملتی شهید پرور را به همراهی با خود در می‌آورند.

وی افزود: برخی از سال ۶۱ تا به حالا سعی داشتند با شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنند، اما در طول این سال‌ها نه تنها مرگ بر آمریکا از بین نرفت، بلکه پایه هایش قوی‌تر شد.

پناهیان در پایان تصریح کرد: بسیاری معتقد بودند که باید از سوریه خارج شویم، اما رهبری مقابلشان ایستاد؛ چنین ایستادگی‌هایی است که باعث شده تا آمریکا ایشان را یک ابر حریف بداند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۳ دی ۱۳۹۷
انقلابی گری تازه دارد شروع میشود در بین نسل چهارم انقلاب به کوری چشم فتنه گران
آخرین اخبار