استاندار ایلام گفت: مشکلات سر راه پروژه های اجرایی شهر ایلام توسط دستگاه های اجرایی برداشته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام ظهر شنبه در نشست مشترک شهردار و اعضای شورای شهر ایلام گفت: در اینجا لازم است از اقدامات خوب شهرداری و شورای شهر در این ایام تشکر کنم.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که اعتبارات بیشتری در جهت تسریع پروژه های در حال اجرا جذب کنیم.

استاندار ایلام ضمن اینکه جلب رضایت مردم در همراهی و همکاری در اجرای پروژه ها را خواستار شد، افزود: البته دید ما در انجام پروژه ها کار کارشناسی است اما در این مسیر رضایت مردم نیز بایست جلب شود.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات سر راه پروژه های اجرایی تحت عنوان جابجایی فیبر های نوری زیرگذر رسالت با حضور دستگاه های ذی ربط مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات زیر برای حل و فصل شدن مشکل اتخاذ شد.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: مقرر شد مخابرات با هماهنگی بازرسی استانداری لیست کوتاه پیمانکاران واجد شرایط عملیات برگردان کابل ها را تهیه و با برگزاری مناقصه محدود نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام کند.

وی افزود: آب و فاضلاب در بخشی که کابل های مخابراتی مانع انجام فعالیت می شود با هماهنگی مخابرات رفع موانع انجام شود و آب و فاضلاب اقدامات لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: پیمانکار بررسی لازم را انجام دهد اگر چنانچه مقدور بود بدون جابجایی تجهیزات مخابراتی در خصوص عملیات حفاری اقدام کند.

انتهای پیام/ب

 

تاکید استاندار ایلام  در خصوص اجرای پروژه های اجرایی شهر ایلام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.