فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۸۵ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و تریاک در عملیات ماموران پلیس مواد مخدر استان خبر داد.

کشف ۳۸۵ کیلو مواد مخدر در عملیات پلیس مواد مخدر استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح عملیات اول گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان در حمل موادمخدر به وسیله یک دستگاه خودرو سواری از گلباف به کرمان آگاه شدند.

وی افزود: در این رابطه ضمن هماهنگی با مقام قضائی، ۲ اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محور"گلباف-کرمان" اعزام و با رصد مسیر تردد قاچاقچیان یک دستگاه تندر ال ۹۰ متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و تا یک منزل واقع در شهر کرمان تعقیب کردند.

سردار بنی اسدی فر بیان داشت:ماموران با رعایت حقوق شهروندی وارد منزل موردنظر شده و در بازرسی از داخل پارکینگ ۱۲۱ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۸۷ کیلوگرم تریاک را کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر و یک خودرو را توقیف کردند.

وی در ادامه به عملیات دوم پلیس مواد مخدر استان اشاره کرد و افزود:ماموران با رصد حوزه استحفاظی خود دریافتند قاچاقچیان قصد دارند مواد مخدر را از شهرستان‌های جنوبی استان به کرمان منتقل کنند و ضمن هماهنگی با مقام قضائی و پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی ورصد شبانه روزی در محورکرمان -بم به یک دستگاه وانت زامیاد مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد:در بازرسی از خودرو زامیاد ۱۷۶ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.

سردار بنی اسدی فر در خاتمه با اشاره به کشف ۳۸۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر در این عملیات از شهروندان خواست: برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر، پلیس را در دستگیری قاچاقچیان یاری کنند و هر گونه اخبار در این باره را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

کشف  مقادیری موادمخدر توسط پلیس کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.