استاندار قزوین بر حاکمیت انضباط در هزینه کرد بودجه تاکید کرد و گفت: این موضوع باید در سال آینده مورد توجه جدی واقع شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی گفت: سال آینده تامین درآمد‌های مالی با مشکلاتی همراه است بنابراین باید در هزینه دقت لازم به عمل آید.

وی افزود: امیدواریم نمایندگان مجلس مطالبات مورد نیاز استان را تا قبل از ورود لایحه به صحن علنی در کمیسیون تلفیق پیگیری کنند وگرنه امکان تغییرات در هنگام رای گیری بسیار پایین است.

زاهدی درباره بحث دولتی شدن شهرداری در رابطه با بودجه ۹۸ گفت: همواره در همه ادوار دولت این موضوع وجود دارد که منابع شهرداری در برنامه بودجه، دولتی می‌شود.

وی ادامه داد: تقریبا بدیهی و منطقی است که منبع اعتبارات مالی حق دارد برای هزینه کرد‌ها تصمیم گیری کند.

استاندار ضمن حمایت از حذف یارانه برای سه دهک بالا در جامعه، اظهار داشت: با این کار مناسب به طور حتم در زمینه هدفمندی یارانه‌ها حرکت خواهیم کرد.

زاهدی درباره پروژه تالار شهر نیز گفت: برای تکمیل این طرح لازم است که پیگیری لازم همراه با تجدید نظر در مطالعه، طراحی و مدیریت اجرایی صورت پذیرد.

استاندار خاطرنشان کرد: مسئله اشتغالزایی برای دولت از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنین باید در موضوعاتی از قبیل: آبزی پروری هماهنگی و اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در این جلسه گفت : بیش از ۶۰۰ طرح نیمه تمام در استان قزوین نیازمند تامین بودجه هستند.

یاری افزود :  در اعتبارات سال ۹۸ بودجه آبیاری تحت فشار صفر شده است که این موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از طرح‌های نیمه تمام این بخش نیمه کاره بماند.

وی اضافه کرد : در حوزه آب منطقه‌ای و اوراق تسویه، عملکرد خوبی داریم و برای سد نهب هم ۵ میلیارد تومان اوراق چاپ شده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: بودجه سال ۹۸ انقباضی است.

سیده حمیده زرآبادی افزود: در حوزه اعتبارات ملی هم همچون گذشته، اعتبارات به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود و به دستگاه‌های فعال‌تر در جذب اعتبارات ملی نگاه ویژه‌ای خواهد شد .

وی درباره آبیاری تحت فشار هم قول پیگیری این موضوع در مجلس را داد.

انتهای پیام/ک

نشست شورای توسعه و برنامه ریزی در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.