اعضا کمیته منابع انسانی شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه خوزستان به منظور بررسی وضعیت پرسنل استان از مراکز انتقال نفت و مرکز منطقه بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی اکبرزاده زنگنه، رئیس اموراداری شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه خوزستان گفت: اعضا کمیته منابع انسانی شرکت از مراکز انتقال نفت و مرکز منطقه بازدید کردند در این سفر ۴ روزه تیم متخصص کارشناسان منابع انسانی به بررسی مسائل و مشکلات کارکنان منطقه شامل روسای کارگزینی، برنامه ریزی نیروی انسانی، آموزش فنی وتخصصی، خدمات اجتماعی ورفاهی، تحلیل گر ارشد حقوق ودستمزد، مقررات اداری و استخدامی و امور ایثارگران بودند.

وی افزود: این سفر نوعی بازتاب فعالیت‌های انجام شده در واحد مدیریت منابع انسانی ستاد است و چهره به چهره، هریک از کارکنان به بیان نکات و مشکلات موجود خود پرداختند که با تدابیر انجام شده امیدواریم با همکاری آن‌ها در آینده‌ای نزدیک شاهد برطرف کردن این کاستی‌ها باشیم.

اکبرزاده زنگنه عنوان کرد: همکاران ما در منطقه خوزستان همواره خواسته‌هایی از امور اداری منطقه دارند که ما موظف هستیم طبق ضوابط وزارت نفت به درخواست هایشان پاسخ دهیم تا بتوانیم گوشه‌ای از تکریم پرسنل خدوم و کارکنان تلاش گر منطقه را به جا آوریم.

رئیس اموراداری شرکت خطوط لوله ومخابرات منطقه خوزستان بیان داشت: که در مدت مذکور جهت بررسی مشکلات کارکنان از مراکز انتقال نفت و منطقه و همکاران در واحد‌های مختلف دیدن کردند.

انتهای پیام/م

مراکز انتقال نفت زیر ذره بین مسئولان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.