نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: یکی از کار های خوب سپاه ، ایجاد حلقه های صالحین است که در این حوزه باید سرمایه گذاری بیشتری شود.

اخلاق و دین جوانان باید در حلقه های صالحین تقویت شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در  مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید تعلیم و تربیت سپاه استان گفت: دختران جامعه اگر خوب تربیت شوند زینتی برای پدر و مادر خود می‌شوند.

وی با اشاره به مهم بودن جایگاه حلقه‌های صالحین در کشور افزود: یکی از کار‌های خوب سپاه، ایجاد حلقه‌های صالحین است که در این حوزه باید سرمایه گذاری بیشتری شود.

آیت الله سید محمد شاهچراغی خاطر نشان کرد: عقیده و اخلاق و دین جوانان باید در حلقه‌های صالحین تقویت شود و باید از فرصت حلقه‌های صالحین نهایت بهره را برد.

نماینده، ولی فقیه در استان با شاره به ثمرات انقلاب اسلامی گفت: سپاه و نماز‌های جمعه از برکات انقلاب اسلامی هستند که باید این برکات به اطلاع مردم رسانده شود.

وی با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: نسل جدید باید با انقلاب بیشتر آشنا شوند و روحانیون باید در همه جا این ثمرات و برکات را برای مردم و به خصوص نسل جدید بیان کنند.

انتهای پیام / گ

مراسم تودیع و معارفه معاونت جدید تعلیم و تربیت سپاه استان سمنان

برچسب ها: سپاه ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.