ششمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان با حضور پرشور مردم و علاقه‌مندان به کتاب در شهرستان جیرفت آغاز به کار کرد.

برپایی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در افتتاحیه نمایشگاه ضمن خیر مقدم به حضار گفت:ششمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان با شعار حال خوش خواندن با حضور ناشران تخصصی و بین اللملی در جنوب کرمان امروز آغاز به کار کرد.

وی افزود:نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان تا جمعه ۲۸ دی در محل حسینیه شهدا واقع در چهار راه فرمانداری شهرستان جیرفت دایر است و از عموم مردم و علاقه‌مندان به کتاب دعوت به عمل می‌آید.

حجت السلام رضا سعادت فر امام جمعه شهرستان جیرفت نیز ضمن تشکر از برگزار کنندگان نمایشگاه گفت: برپایی نمایشگاه کتاب از جهات مختلفی مورد توجه است، اما امروز نمایشگاه کتاب در جیرفت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود نشان دهنده یک ظرفیت مهم در جنوب کرمان است.

وی افزود:برپایی نمایشگاه کتاب در جنوب کرمان نشان می‌دهد که این منطقه نه تنها در تولید محصولات کشاورزی در کشور برتر است بلکه از جهت فرهنگ و هنر و اهمیت به کتاب هم حرف اول را می‌زند.

امام جمعه شهرستان جیرفت گفت: امروز در جنوب کرمان و شهرستان جیرفت مردم به عشق ولایت و فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند به فرهنگ کتاب و کتابخوانی اهمیت می‌دهند.

وی گفت:امیدواریم بودجه‌های فرهنگی هم مثل بودجه‌های اقتصادی و عمرانی در کشور رشد و توسعه پیدا کند.

یادآور می‌شود ساعت بازدید از ششمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ۱۶ تا ۲۰ می‌باشد.
انتهای پیام/ح

گشایش نمایشگاه کتاب جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.