مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس از معامله ۱۳۱ میلیون و ۳۷۹ هزار سهم در بورس منطقه‌ای فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کرشمه ترابیان مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس اظهار کرد: ۳۳ درصد از معاملات هفته گذشته مربوط به خرید و ۶۷ درصد از معاملات مربوط به فروش سهام است و در معاملات بورس منطقه‌ای فارس ۱۳۱ میلیون و ۳۷۹ هزار سهم مبادله شد.

وی تصریح کرد: ۲۵۴ میلیارد ریال حق تقدم مبادله شده است، و تعداد سهام مبادله شده در این هفته مربوط به ۳۰۳ شرکت است که در این مدت برای ۶۲ نفر کد سهام‌داری جدید صادر شد.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با بیان این‌که بیشترین تقاضای خرید سهام مربوط به شرکت‌های «پارس خودرو»، «ایران خودرو» و «داروسازی کوثر» بود، افزود: بیشترین تقاضای فروش سهام را شرکت‌های «ریل سیر کوثر»، «توکا ریل» و «ایران خودرو دیزل» داشتند.

ترابیان ادامه داد: بیشترین ارزش ریالی خرید سهام مربوط به شرکت‌های «سنگین هپکو»، «سایپا دیزل» و «پتروشیمی خراسان» است و سهام شرکت‌های «سایپا دیزل»، «نوش پونه مشهد» و «پتروشیمی شازند» بیشترین ارزش ریالی فروش را داشتند.

وی به فعالیت ۲۸ شرکت کارگزاری در بورس اشاره کرد و از افزایش ۳ هزار و ۹۳۱ واحدی شاخص کل بازار خبر داد و گفت: شاخص کل بازار به عدد ۱۶۴ هزار و ۸۲۹ رسید.

انتهای پیام/چ

داد و ستد سهم در بورس منطقه‌ای فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار