رژیم صهیونیستی در اقدامی نژادپرستانه، جاده‌ای در قدس اشغالی افتتاح کرد که رانندگان فلسطینی را با دیواری به ارتفاع هشت متر از شهرک‌نشینان صهیونیست جدا می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، رژیم صهیونیستی برای جدا کردن رانندگان فلسطینی از شهرک‌نشینان صهیونیست، جاده‌ای در قدس اشغالی افتتاح کردند که دیواری به ارتفاع هشت متر بین آن احداث شده است.

خضر شاهین، خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم در قدس، در گزارشی در این‌باره اعلام کرد: مقامات رژیم اشغالگر در ادامه اصرار بر اقدامات نژادپرستانه خود، جاده‌ای با ماهیت نژادپرستانه در قدس اشغالی افتتاح کردند تا رانندگان فلسطینی را با دیواری به ارتفاع هشت متر از شهرک‌نشینان [صهیونیست] جدا کنند. این جاده سه و نیم کیلومتر طول دارد.

افتتاح جاده‌ای نژادپرستانه در قدس اشغالی برای جداسازی فلسطینیان از شهرک‌نشینان صهیونیست

جمیل عمرو، کارشناس امور قدس اشغالی، در این خصوص گفت: اشغالگران تلاش می‌کنند با این کار‌ها محله‌های فلسطینی در قدس را از یکدیگر جدا و ارتباط آن‌ها را با یکدیگر قطع کنند.

افتتاح جاده‌ای نژادپرستانه در قدس اشغالی برای جداسازی فلسطینیان از شهرک‌نشینان صهیونیست

افتتاح جاده‌ای نژادپرستانه در قدس اشغالی برای جداسازی فلسطینیان از شهرک‌نشینان صهیونیست

در ادامه این گزارش آمده است: به نظر می‌رسد افتتاح این جاده که در چارچوب شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی احداث شده است، یکی از بخش‌های طرح استعماری و توسعه‌طلبانه معروف به «ای وان» (E۱) است که مرکز و جنوب کرانه باختری را از شمال آن جدا می‌کند و هدف از آن تحقق بخشی از برنامه‌های شهرک‌سازی و صهیونیستی‌سازی (مناطق فلسطینی) است و بسیاری از شهرک‌ها را به قدس اشغالی متصل می‌کند.

خضر شاهین در پایان گفت: رژیم اشغالگر در برابر دیدگان جهانیان برنامه‌های نژادپرستانه را در مناطق اشغالی فلسطین اجرا می‌کند. این اقدامات بخش‌های یک برنامه جامع هستند که جامعه بین‌المللی نیز شاهد اجرای آن است و در اجرای آن مشارکت دارد. با پایان یافتن احداث این جاده جدید، رژیم اسرائیل رؤیای فلسطینیان را برای تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس به طور کامل نابود کرد. این جاده شمال کرانه باختری را از مرکز و جنوب آن جدا می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار