رئیس هیات والیبال کرمانشاه گفت: با جدیت بحث میزبانی رقابت های والیبال قهرمانی آسیا- اقیانوسیه را پیگیری می کنیم تا شاهد برگزاری این رویداد مهم در کرمانشاه باشیم.

 امکانات کرمانشاه برای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا- اقیانوسیه فراهم استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  محمد منصوری  رئیس هیات والیبال کرمانشاه گفت: در دیدارها و مذاکرات قبلی که با داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس سابق فدراسیون والیبال داشتیم، وی از میزبانی کرمانشاه ابراز خرسندی کرد.

منصوری  با بیان اینکه استان البرز نیز تقاضای میزبانی  این مسابقات را دارد گفت: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون والیبال پس از ارزیابی امکانات این 2 استان میزبان را انتخاب می کند استان البرز سالنی با ظرفیت چند هزار تماشاگر را ندارد اما کرمانشاه از 2 سالن حضرت امام (ره) و ولایت در دهکده المپیک با ظرفیت هر کدام بیش از پنج هزار نفر برخوردار  است.

وی گفت: بدون شک اگر استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و دیگر مسئولان استان پای کار باشند میزبانی به کرمانشاه می رسد و می توانیم شاهد برگزاری یکی از مهمترین رویدادهای والیبال باشیم.

انتهای پیام/ز

 

برگزاری  رویداد مهم  والیبال  در استا ن کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.