کوانگ‌های بازیکن تیم ملی ویتنام در نشست خبری پیش از دیدار مقابل کشورمان از روحیه بالای این تیم برای کسب نتیجه مقابل ایران گفت.

بازیکن تیم ویتنام: برای بازی با ایران آماده ایمبه گزارش خبرنگار اعزامی فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در نشست خبری قبل از بازی ویتنام با تیم ملی کشورمان از سری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در رقابت‌های مرحله گروهی، انگوین کوانگ های، بازیکن تیم ویتنام از شرایط تیمشان در مقابل ایران صحبت کرد.

کوانگ‌های در ابتدا گفت: بعد از ظهر امروز بازیکنان تمرینات خوبی را برای بازی مقابل ایران پشت سر گذاشتند. امیدوارم با تمرکز کافی بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

او درباره بازیکنان کوتاه قامت ویتنام و روند جسمانی تیم افزود: درباره شخص بنده هیچ مشکلی در این ارتباط وجود ندارد. همیشه تا دقیقه آخر جنگیدم و همه کار می‌کنم تا تیم نتیجه بگیرد. این چالش بزرگی برای ما نیست.

وی گفت: ما روحیه خوبی برای بازی فردا داریم و کاملا آماده ایم. مطمئنا بهترین عملکرد خود را به اجرا می‌گذاریم. جام ملت‌های آسیا از استاندارد بالایی برخوردار است و مطمئنا با مسابقات زیر۲۳ سال قابل مقایسه نیست. همه بازیکنان در جام ملت‌های آسیا قدرتمند هستند و در نتیجه وظیفه ما را برای تمرکز بیشتر سنگین‌تر می‌کنند.

تیم‌ملی ویتنام در بازی اول دور گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ با نتیجه نزدیک (۳-۲) مغلوب تیم ملی عراق شد. آن‌ها در بازی دوم خود روز شنبه به مصاف تیم ایران می روند.


بیشتر بخوانید:

شجاعی:در بهترین شرایط روحی قرار داریم/ برای تمام رقبا احترام قائل هستیم

توپ توافق کی‌‎روش با کلمبیا به زمین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش افتاد

کی‌روش: وزارت ورزش نمی‌خواهد من در ایران بمانم/ تیم مغروری نیستیم/ ویتنام یکی از تیم‌های مدعی جام ملت‌های آسیاست


انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم مللی فوتبال ویتنام پیش از دیدار برابر ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار