فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در متنی از پرستاران تقدیر کرد.

پرستاران گوهر زیبای عمل خود را به عیار دنیا محک نمی‌زنندبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمد عبدالهی معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران در مراسم روز پرستار که در پادگان حضرت ولیعصر برگزار شد پیام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاسداران پرستار را قرائت کرد.

متن پیام سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت روز پرستار به شرح زیر است:

خواهران محترمه و برادران ارجمند پرستار

سلا‌م علیکم

خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) اسوه و  الگوی پرستاری و استقامت بی نظیر در تاریخ اسلام را که سجایای والای رفتاری، اخلاقی و عبادی اوست در تارک پر فروغ آسمان ولایت چون نظمی ثاقب به بلندای ابدیت درخشان است به شما خواهران و برادران پاسدار تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بی تردید در بین تمامی ملکات فاضله آن بانوی پر صلابت صبور و فداکار، ملکه پرستار او از خاندان اهل بیت (ع) همچون غم‌خواری پدر در مدینه و کوفه تا هم راز و همراهی برادر در کربلا و پرستاری غافله در شام برجسته می‌نمایاند و این مصداق و گواهی صادق است از حقیقت روح پرستاری.

سالگشت ولادت آن عالمه غیر معلمه یادآور نعمت گرانقدر زحمات قشری است که به پیروی از آن بزرگ پرستار اسلام با خدمات طاقت فرسا و بی‌دریغ خود همواره نقش بارز خود را در سلامت جسم، روح و روان جامعه اسلامی به خوبی به تصویر می‌کشند.

همان مهربانان احیاگری که نقششان هنر است نه پیشه هنر سوختن و افروختن، هنر محبت و ایثارگری و هنر مداواگری آنان که عارفانه و خالصانه راحتی و آسایش را در التیام تنهای رنجور بیماران بر نمی تابند و گوهر زیبای عمل خود را به عیار زخارف دنیا محک نمی زنند.

اینجانب روز پرستار را که مزین به نام مبارک حضرت زینب (س) است به شما پرستاران ایثارگر تبریک عرض نموده و از تلاش‌های ارزشمند و طاقت‌فرسای شما صمیمانه تقدیر می‌نمایم بی تردید وظیفه سنگین شما در تکمیل و اثربخش نمودن سیر درمان وظیفه مقدسی است که تحقق آن جز با انگیزه الهی و ایثار میسر نخواهد بود از خداوند تبارک و تعالی سلامتی و توفیق‌تان را مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام /

پیام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاسداران پرستار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار