بزرگترین گروه فروشگاه های زنجیره ای انگلیس هشدار داد در صورتی که این کشور بدون دستیابی به توافق با اتحادیه اروپا از آن خارج شود، با کمبود مواد غذایی تازه روبرو خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، بزرگترین گروه فروشگاه های زنجیره ای انگلیس روز پنجشنبه هشدار داد در صورتی که این کشور بدون دستیابی به توافق با اتحادیه اروپا از آن خارج شود، با کمبود مواد غذایی تازه روبرو خواهد شد.

این هشدار درست یک روز پس از هشدار دیگر مجموعه فروشگاهی بزرگ انگلیس مبنی بر کمبود مواد غذایی تازه صورت گرفت. در وضعیتی که انگلیس به سرعت به ضرب الاجل خروج از اتحادیه اروپا - موسوم به برگزیت - نزدیک می شود و سیاستمداران این کشور نیز هنوز بر سر چگونگی خروج از این اتحادیه در 29 مارس به توافق نرسیده اند، شرکت فروشگاهی تسکو (Tesco) اعلام کرد ذخایر غذاهای تازه خود را افزایش داده و برنامه ریزی های دقیقی برای تامین هر یک از محصولات انجام داده است. اما با توجه به اینکه انگلیس نیمی از مواد غذایی تازه مصرفی را از خارج وارد می کند، شرکت های فروشگاهی این کشور مجبور به برنامه ریزی برای خروج بی توافق این کشور از اتحادیه اروپا شده اند.

قرار است پارلمان انگلیس روز سه شنبه آینده در مورد توافق خروج انگلیس از اتحادیه اروپا که به وسیله دولت ترزا می، نخست وزیر این کشور تهیه شده است رای گیری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار