وزیر دفاع انگلیس می‌گوید فرودگاه‌های این کشور باید برای مقابله با پهپادها و اسباب‌بازی‌های پرنده، به فناوری‌های ضدپهپادی مجهز شوند.

فرودگاه‌های انگلیس به فناوری ضدپهپادی مجهز می‌شوندبه گزارش گروه بین‌اللمل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتد پرس، وزیر دفاع انگلیس می‌گوید همه فرودگاه‌های این کشور باید خود را به تجهیزات و فناوری‌های ضدپهپادی مجهز کنند.

این اظهارات وزیر دفاع انگلیس پس از آن بیان می‌شود که هفته گذشته  دو فرودگاه هیترو  و گتویک لندن به دنبال مشاهده پهپادهای ناشناس در حریم هوایی آنها تعطیل شدند و بسیاری از پروازها لغو شد.

تعطیلی فرودگاه گتویک سه روز طول کشید تا در نهایت ارتش انگلیس با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته نظامی، پهپاد‌های مزاحم را زمین‌گیر کرد و سرانجام فعالیت این فرودگاه پس از ۷۲ ساعت از سر گرفته شد. 

«گاوین ویلیامسو»، وزیر دفاع انگلیس، با بیان اینکه نیروی هوایی سلطنتی نمی‌تواند برای هر تهدید پهپادی به فرودگاه‌ها وارد شود، تأکید کرد همه فرودگاه‌های انگلیس باید تجهیزات ضدپهپادی بخرند؛ تجهیزات و فناوری‌ای که توانایی شناسایی و ردیابی اسباب‌بازی‌های پرنده و پهپادها  را داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار