فردی که به بهانه توزیع فرآورده‌های لبنی یکی از شرکت‌ها لبنیاتی از مشتریان خود ۷ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، توسط ماموران کلانتری ۱۲۲ دربند دستگیر شد.

کلاهبرداری ۷ میلیاردی از ۳ مغازه دار در شمال تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی قاسمی رئیس کلانتری دربند اظهار کرد: یکی از مغازه داران حوزه کلانتری ۱۲۲ دربند با مراجعه به کلانتری مدعی شد یکی از فروشندگان فرآورده‌های لبنی با مخدوش کردن فاکتور‌ها و تحویل کالا کمتر از تعداد درخواستی توانسته مبلغ ۴ میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کند و به محض اینکه به فروشنده معترض شده، وی محل کار خود را ترک و متواری شده است.

وی با بیان اینکه شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیریش در دستور کار پلیس قرار گرفت، بیان کرد: با بررسی مدارک شاکی، مشخص شد که ادعای وی صحت دارد و فاکتور‌های وی مخدوش است که همزمان با طرح شکایت این مالباخته، ۲ نفر دیگر نیز با مراجعه به کلانتری، همان اظهارات مالباخته اول را تکرار کردند.

سرهنگ قاسمی تصریح کرد: در تحقیقات پلیس، مخفیگاه متهم در استان البرز شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس کلانتری دربند با اشاره به اینکه متهم در مجموع مبلغ ۷ میلیارد ریال از سه مالباخته کلاهبرداری کرده بود، خاطرنشان کرد: با دستور قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر جرائم مشابه به پایگاه اول پلیس آگاهی تهران تحویل داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار