همسر و مدیر برنامه‌های مهاجم آرژانتینی اینترمیلان از بن بست در مذاکرات تمدید قرارداد این بازیکن و ابراز علاقه دو تیم بزرگ اسپانیا برای جذب این مهاجم خبر داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، واندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌های مائورو ایکاردی با اشاره به این که تمدید قرارداد این بازیکن با اینتر بعید است گفت: "دو باشگاه بزرگتر اسپانیا" برای جذب این مهاجم علاقه‌مند هستند.

گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های آرژانتین در روز چهارشنبه اعلام کردند که این مهاجم علاقه‌مند به تمدید قراردادش با اینتر نیست، اما واندا نارا این خبر را تکذیب و ادعا کرد مذاکرات به حالت تعلیق درآمده است.

به نظر می‌رسد که رئال مادرید و بارسلونا - که این مهاجم آرژانتینی در تیم‌های جوانان آن‌ها بازی کرده - باشگاه‌های اسپانیایی مدنظر باشند.

واندا نارا به Diario AS گفت: "در حال حاضر، تمدید قرارداد ایکاردی با اینتر بسیار بعید است. "

"ما از توافق خیلی دور هستیم. رقم‌هایی که در ایتالیا از آن‌ها صحبت می‌شود درست نیست و ما هنوز پیشنهاد رضایت بخشی از اینتر نداریم.

"من انکار نمیکنم که ما بتوانیم به یک توافق برسیم، اما در حال حاضر خیلی از هم دور هستیم. منطقی نیست که قرارداد مائورو را با مبلغی که او در حال حاضر دریافت می‌کند، تمدید کنیم. "

ما معتقدیم مائورو ارزش بیشتری دارد. برخی از باشگاه‌های بسیار مهم علاقمند به جذب او هستند.

"به عنوان مثال، دو باشگاه بزرگ اسپانیایی وجود دارند که با آن‌ها روابط خوبی داریم، به علاوه یک تیم انگلیسی و یک تیم فرانسوی. "


بیشتر بخوانید:

کالیاری ۲ - رم ۲/جالوروسی دقیقه ۹۵ پیروزی را مقابل تیم ۹ نفره از دست داد

یوونتوس ۱ - اینتر ۰/بیانکونری فاتح دربی ایتالیا شد

توقف خانگی جنوا مقابل اسپال/پیاتک از رونالدو فاصله گرفت


انتهای پیام/


باشگاه‌های بزرگ اسپانیا به دنبال ایکاردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار