حجازی رییس ستاد اقامه نماز گیلان از احداث بیش از ۳۰۰ واحد نمازخانه در گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید ابوطالب حجازی رییس ستاد اقامه نماز گیلان از احداث بیش از ۳۰۰ واحد نمازخانه در رستوران‌ها و واحد‌های اقامتی و گردشگری گیلان خبر داد وگفت:در حال حاظر ۱۴۰ واحد نمازخانه در جایگاه‌های عرضه سوخت و ۲۸ واحد دیگر در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و ۱۲ نمازخانه در مسیر جاده رشت به قزوین وجود دارد و شرق گیلان نیز وضعیت استقرار نمازخانه‌ها مطلوب گزارش می‌شود.

وی با اشاره به کمبود نمازخانه‌های بین راهی در مناطق غربی گیلان افزود: در مسیر رشت به سمت شهر‌های غربی گیلان تنها ۲ واحد برای اقامه فریضه نماز ساخته شده است .

حجازی نظافت و رسیدگی به نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی را مورد تأکید قرار داد وگفت: بسیاری از خادمانی که در واحد‌های اقامه نماز استان گیلان مشغول فعالیت هستند به علت عدم دریافت حقوق و دستمزد کافی و حق بیمه، تعهد چندانی برای انجام درست وظایف خود ندارند.

رییس ستاد اقامه نماز گیلان از انعقاد یک تفاهم‌نامه مشترک بین وزارت دفاع و ستاد اقامه نماز کشور خبر داد و اعلام کرد: طبق این قرارداد همکاری دوجانبه و امکان ساخت مساجد بین راهی برای ادای فریضه نماز در زمین‌هایی که متعلق به وزارت دفاع است در سراسر کشور فراهم شد.

انتهای پیام/آ

احداث ۳۰۰ نمازحانه در گیلان

برچسب ها: نمازخانه ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.