استاندار خراسان رضوی گفت:تمرکز و اولویت بر استفاده از توان و تخصص نیرو‌های بومی در اداره و هدایت استان است.

تمرکز بر استفاده از توان نیرو‌های بومی/ اهل مشورت هستمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار با مدیران ستادی استانداری خراسان رضوی گفت: همواره با تیمی بومی کار کرده ام و در این میان کارکنان وزارت کشور ارجحیت دارند.

وی تصریح کرد: تلاش بر آن است سیستم و سلسله مراتب رشد و تعالی پرسنل و تربیت مدیران در حوزه وزارت کشور در استان تقویت شود.

  استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اهل مشورت هستم، گفت: از نظرات و انتقادات استقبال می‌کنم و در مباحث مختلف از ظرفیت تخصصی و کارشناسی استان به تناسب موضوعات بهره گرفته و نقطه نظرات مدیران و بخش‌های مربوطه اخذ و در تصمیم گیری‌ها مورد توجه خواهد بود.

رزم حسینی با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ انتقاد سازنده، آن از جمله مباحثی دانست که می‌تواند راهگشا باشد.

هیچ سرمایه‌ای بالاتر و بهتر از صداقت نیست

وی با اشاره به اینکه هیچ سرمایه‌ای بالاتر و بهتر از صداقت نیست، تصریح کرد: فرهنگ صداقت باید تقویت شود بویژه باید با مردم روراست و صادقانه رفتار کرد آنگونه که در دوران دفاع مقدس عمل شد و مردم نسبت به همه مباحث و شرایط کشور و جامعه آگاه بودند و در مدیریت این شرایط توان و ظرفیت خود را به میدان آورده بودند و از هیچ همراهی با دولتمردان و مدیران خادم خود کوتاهی نمی‌کردند.

 استاندار خراسان رضوی گفت: مردم با مدیرانی که صادقانه رفتار کنند تعاملی بی نظیر دارند، اما امروز این سئوال مطرح است که چقدر توانسته ایم این تعامل و ارتباط مستقیم و صادقانه را با آنان برقرار کنیم.

رزم حسینی افزود: مطالبات و انتظارات مردم باید شنیده شده و از سوی مدیران به درستی پاسخ داده شود که با شیوه‌های درست می‌توان بسیاری از این انتظارات و مطالبات اجتماعی را به خوبی مسیر و جهت داد و با پاسخگویی و ارائه خدمات مناسب رضایت مردم را همراه داشت.

وی تلاش برای تقویت اقتصاد بخش خصوصی را از دیگر اولویت‌های خود خواند و تصریح کرد: باید چنان عمل کنیم که دیدگاه غالب دولت در استان بر حمایت ازتوان و ظرفیت بخش خصوصی و اشتغال و کارآفرینی متمرکز شود نقش مدیران اجرایی در این زمینه محوری است.
 
انتهای پیام//ج.ر
برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.