استاندار قزوین:

رسانه‌ها باید به تهاجم فرهنگی دشمن پاسخ دهند

استاندار قزوین گفت: رسانه‌ها باید به تهاجم فرهنگی دشمن علیه انقلاب و نظام پاسخ دهند و در حوزه حضور در جنگ نرم به طور پررنگ ایفای نقش کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛  عبدالمحمد زاهدی استاندار در اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با اشاره به اینکه باید در جنگ نرم و رسانه‌ای به طور جدی به منویات مقام معظم رهبری توجه کنیم، افزود: امروز اهمیت رسانه در تبادل اخبار و اطلاعات به قدری است که آینده جوامع و حکومت‌ها به آن وابسته است.

وی اضافه کرد: کارویژه رسانه امروز در زمینه فرهنگ سازی و فرهنگ پذیری جامعه بی بدیل است و باید از این نقش پررنگ بیشتر استفاده شود.

زاهدی با بیان اینکه رسانه‌ها امروز به صورت شبکه‌ای و مویرگی عمل می‌کنند، اظهار داشت: رسانه همانند گذشته تنها به داشتن یک نشریه و تریبون اختصاص ندارد بلکه در دنیای کنونی به واسطه وجود فضای دیجیتال هر فردی در دستان خود یک رسانه دارد.

استاندار به استفاده دشمن از رسانه برای رسیدن به اهداف خود اشاره کرد و گفت: نباید از اقدامات دشمن در راستای جهت دهی به فرهنگ و اقتصاد کشور غافل ماند و ما نیازمند اقدامات متقابل در این زمینه هستیم.

زاهدی با تاکید بر اینکه مرزی بین رسانه‌ها وجود ندارد و گسترش رسانه‌ها روز به روز افزایش می‌یابد، ادامه داد: ساماندهی و برنامه ریزی مناسب در زمینه قدرت نظام جمهوری اسلامی در این فضای بزرگ رسانه‌ای از ضروریات جامعه است.

استاندار خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج امروز با برگزاری برنامه هایی، چون جشنواره رسانه‌ای ابوذر گام‌های بلندی در جنگ رسانه‌ای که دشمن علیه ما آغاز کرده است، برمی دارند و باعث رضایت و اطمینان خاطر جامعه است که از بعد آگاهی بخشی و بصیرت غفلت نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ک

اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار