مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: طی روز‌های اخیر ۷ تریلی چوب‌آلات بدون مجوز که مخلوطی از چوب‌آلات جنگلی و غیر جنگلی بودند کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهامت هدایت، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل اظهار کرد: در طی روز‌های اخیر ۷ تریلی چوب‌آلات بدون مجوز که مخلوطی از چوب‌آلات جنگلی و غیر جنگلی بودند کشف و ضبط شد که با تشکیل پرونده قضایی به دادگاه ارسال شده است و بعد از صدور حکم قضایی اموال آن‌ها مصادره و توقیف خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه هجمه‌ای از نقل و انتقال چوب‌آلات جنگلی و شخصی در استان‌های همجوار به وجود آمده بود، منابع طبیعی استان اردبیل نیز با توجه به رسالت ذاتی خود برای کنترل ورود و خروج چوب‌آلات به خصوص چوب‌آلات غیر مجاز و فاقد مجوز وارد عمل شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی و وظیفه منابع طبیعی در راستای حفظ و نگهداری از جنگل‌ها هم اکنون سه پاسگاه در مبادی ورودی استان اردبیل برای جلوگیری و کنترل ورود و خروج چوب‌آلات غیر مجاز راه‌اندازی شده است.

هدایت گفت: با توجه به اینکه جنگل‌های اردبیل اغلب زیست‌محیطی بوده و جنگل‌های بهره‌برداری نیستند در استان به هیچ عنوان قطعی درخت نداشته‌ایم.


انتهای پیام/ح

ایجاد 3 پاسگاه در مبادی ورودی استان اردبیل

برچسب ها: قاچاق ، منابع طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.