رئیس سازمان آتش نشانی شیراز از برگزاری بزرگترین رویداد تخصصی کشور در حوزه حریق و مدیریت حوادث خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد مهدی قانع رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: چهارمین همایش ملی رفتار شناسی حریق با رویکرد مدیریت شرایط اضطراری، پیشگیری و اطفاء در حوادث و دومین همایش ملی لجستیک در فرماندهی حوادث با رویکرد مدیریت عملیات مشترک در شرایط بحران به میزبانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در سالن همایش‌های شهر برگزار می‌شود.

وی، بیان کرد: در این همایش، روسا، معاونان، مدیران عملیاتی، اساتید ایمنی، حریق، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل از بخش‌هایی نظیر وزارت نیرو، وزارت راه، مسکن، شهرسازی، وزارت نفت، سازمان‌های خدمات ایمنی و آتش نشانی، مرکز تحقیقات وزارت راه، مسکن و شهرسازی، دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده آتش نشانی، دانشگاه صنعت نفت و نمایندگان علمی صنایع و شرکت‌های تخصصی ارائه دهنده مواد، تجهیزات و خدمات ایمنی حریق حضور دارند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز در زمینه دلایل و اهداف برگزاری این همایش تصریح کرد: از آنجایی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز به عنوان بزرگترین مرکز آموزش ایمنی و آتش نشانی جنوب کشور است، این دو رویداد تخصصی همراه با ۱۰ کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در حوزه موضوعات فوق، به عنوان دو رویداد تخصصی منحصر به فرد در ۳ روز از ۲۹ بهمن تا یکم اسفند ۹۷ برگزار می‌شود.

قانع با اشاره به جزیبات این همایش، افزود: برای چهارمین بار است که این همایش تخصصی و ملی در زمینه مدیریت شرایط اضطراری، پیشگیری و اطفاء حوادث کشور در مکانی خارج از شهر تهران برگزار می‌شود و صاحب‌نظران و صنایع صاحب تخصص و تجربه حضوری فعال در آن دارند.

وی با بیان اینکه شیراز به عنوان بزرگترین مرکز آموزش ایمنی و آتش نشانی جنوب کشور است، گفت: حضور موثر اندیشمندان و کارشناسان مدیریت شرایط اضطراری، باعث افزایش رویداد‌های علمی و ارتقا سطح دانش استان می‌شود.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با بیان اینکه استفاده از این دو رویداد آموزشی و تخصصی که پیش‌تر با سوابقی بسیار عالی در سطح ملی برگزار شده است، تصریح کرد: برگزاری این دو رویداد در کنار هم، ایجاد بهره وری و هم افزایی بسیار بالایی داشته و هزینه‌های شرکت کنندگان را بشدت کاهش می‌دهد.

قانع اضافه کرد: شرکت کندگان این همایش گواهینامه ۲۴ ساعت آموزش تخصصی مورد تأیید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز و دبیرخانه دائمی رفتارشناسی حریق دریافت می‌کنند.

وی یادآور شد: در این دو رویداد مهم به بررسی سر فصل‌های زیر تمرکز خواهد شد که اندیشمندانی از سراسر کشور در این همایش تخصصی و تالار شهر واقع در بافت فرهنگی و تاریخی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/چ

برگزاری بزرگترین رویداد تخصصی کشور در حوزه حریق و مدیریت حوادث

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار