سرپرست کلانتری ۱۷۷ خاور شهر از دستگیری ۲ سارق کارگاه‌های خصوصی و اعتراف آنان به ۴ فقره سرقت خبر داد.

اعتراف ۲ سارق کارگاه‌های خصوصی به ۴ فقره سرقت به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد خلیل احمدی سرپرست کلانتری ۱۷۷ خاور شهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از کارگاه‌های خصوصی ماموران این کلانتری متوجه شدند که سرقت‌ها توسط ۲ سارق با یک دستگاه خودرو وانت انجام شده است و سارقان با استفاده از کلید‌های از قبل تهیه شده توانسته اند وارد کارگاه شده و اموال کارگاه‌ها را سرقت کنند.

این مقام انتظامی با بیان افزایش گشت‌های انتظامی به منظور دستگیری سارقان هنگام سرقت، افزود: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی، خودروی سارقان را در حالی که در جلوی درب کارگاهی پارک شده بود، رویت و بلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

سرگرد احمدی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری موفق شدند هر ۲ سارق در یک عملیات ضربتی، دستگیر کنند، ادامه داد: تعدادی از اموال مالباخته از خودروی سارقان کشف و هر ۲ سارق برای بازجوئی اولیه به کلانتری منتقل شدند.

سرپرست کلانتری ۱۷۷ خاور شهر با بیان اینکه متهمان به ۴ فقره سرقت از کارگاه‌های محدوده شهرک صنعتی عباس آباد و لپ زنگ اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی مقام قضائی تعدادی اموال مسروقه نیز از مخفیگاه آنان کشف و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار