سرمربی مستعفی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: شان و جایگاهم در تراکتورسازی زیر سئوال رفته است به همین علت دیگر صلاح نبود با این تیم ادامه بدهم و استعفا دادم.  

تقوی: شان و جایگاهم در تراکتورسازی زیر سئوال رفت/ شاید هدایت نساجی مازندران را برعهده بگیرممحمد تقوی سرمربی مستعفی تیم فوتبال تراکتورسازی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت استعفایش از این تیم اظهار کرد: من به عنوان مربی مشاهده کردم که شان و جایگاهم در تراکتورسازی زیر سئوال رفته است به همین علت دیگر صلاح نبود با این تیم ادامه بدهم و استعفا دادم. 

او درباره اینکه اگر استعفایش مورد پذیرش قرار نگیرد، به تراکتورسازی برمی گردد، گفت: حتی استعفایم پذیرفته نشود دیگر به تراکتورسازی برنمی گردم. مشاور زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی شب گذشته به من اطلاع داد که قرار است مربی خارجی جذب کنند به همین علت تصمیم گرفتم که از هدایت آن تیم کنار بروم تا برای انتخاب مربی معذور نباشند. 

تقوی بیان کرد: شاید سرمربی جدید تراکتورسازی مرا به عنوان دستیار قبول کند اما دیگر تمایل ندارم دستیار باشم. من درباره سایر مربیان تراکتورسازی نمی توانم صحبت کنم شاید آنها قصد داشته باشند با سرمربی جدید کار کنند اما من نپذیرفتم. 

سرمربی مستعفی تراکتورسازی بیان کرد: به هر حال باشگاه تراکتورسازی تصمیم گرفت که مربی خارجی بیاورد. همچنین مربیان باید همواره آماده رفتن باشند و من هم چمدانم را در طول نیم ساعت آماده کردم و قرار است امشب راهی انگلیس شوم. 

او درباره اینکه گزینه سرمربیگری تیم نساجی مازندران است، گفت: من هم از طریق رسانه ها شنیدم اما صحبتی با من نشده است. البته هر احتمالی وجود دارد و شاید هدایت این تیم را برعهده بگیرم. 

تقوی در پایان خاطر نشان کرد: شاید نتایج کسب شده قابل قبول نبوده است که مسئولان تراکتورسازی به دنبال مربی هستند اما من آرزوی قلبی ام موفقیت این تیم تبریزی است و امیدوارم این تیم  در پایان مسابقات لیگ برتر به آنچه سزاوار است دست پیدا کند. 


بیشتر بخوانید: 

تقوی از سرمربیگری تراکتورسازی استعفا کرد

شانس اندک اسکوچیچ برای هدایت تراکتورسازان


انتهای پیام/ 

اظهارات تقوی درباره استعفایش از هدایت تراکتورسازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار