کمیته امداد شهرستان قصرشیرین نسبت به پرداخت ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه خرید جهیزیه به جوانان در شرف ازدواج تحت حمایت این نهاد اقدام کرد.

ب‍ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهمن کرداری رئیس کمیته امداد شهرستان قصرشیرین، گزارشی از پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان در آستانه ازدواج ارائه کرد.

وی با بیان اینکه ازدواج در مکتب اسلام یکی از زیباترین سنن الهی و تشکیل خانواده از مقدس‌ترین و مطمئن‌ترین پناهگاه‌ها برای جوانان است گفت : می‌توان نگرانی‌ها و نا امیدی‌ها را در کانون گرم خانواده به آرامش تبدیل کرد.

وی افزود: تحقق ازدواج آسان، پایدار و سالم برای جوانان در جوامع اسلامی یک امر ضروری است و کمیته امداد شهرستان قصرشیرین نیز به همین منظور تامین جهیزیه جوانان نیازمند را سرلوحه کار خود قرار داده است.

کرداری با اشاره به اینکه ترویج سنت حسنه ازدواج‌های کم هزینه و موفق و حفظ و تقویت بنیان خانواده‌های تحت حمایت از اهداف و سیاست‌های کمیته امداد است بیان کرد: این نهاد با حمایت و کمک‌های خیران نیکوکار به تامین کمک هزینه خرید جهیزیه نیازمندان اقدام کرده که در رفع بخشی از مشکلات مالی فرزندان مددجوی در شرف ازدواج تاثیر به سزایی داشته است.

وی افزود: خدمات کمیته امداد تنها به تامین جهیزیه نوعروسان در امر ازدواج محدود نمی‌شود بلکه در قالب تامین هدیه ازدواج پسران مددجو و همچنین کمک به ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت، خدمات مختلفی ارائه می‌شود.

کرداری از پرداخت ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه خرید جهیزیه به جوانان در شرف ازدواج مددجو در شهرستان قصرشیرین خبر داد و گفت: برگزاری کلاس‌های مشاوره و همچنین آموزش قبل از ازدواج و پیشگیری از مواد مخدر از دیگر خدمات امداد به زوج‌های جوان است .

 

 

انتهای پیام/د

گزارشی از پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.