رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: وضعیت حاشیه نشینی شهر‌های چابهار و زاهدان فراتر از حد تصور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز زاهدان ، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در جلسه شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت حاشیه نشینی شهرهای چابهار و زاهدان فراتر از حد تصور است و طی بازدیدی که داشتم حجم کار بسیار سنگین و بیشتر از شنیده ها بود.

علیرضا تابش  افزود : عزم و اراده جدی استاندار سیستان و بلوچستان به عنوان لیدر این جریان که ناشی از درک صحیح و علاقمندی وی است؛ می‌تواند برای ما در مسیر انجام کار راهگشا باشد و این از جمله نقاط قوت کار ماست.

وی افزود: مطالعات و تلاش‌هایی که تاکنون در استان انجام شده بستر کار را برای شروع فعالیت بنیاد فراهم کرده و این مطالعات و جلسات و تبادل افکار عقبه مطمئنی را برای ایجاد نموده است.

تابش علاقه‌مندی مردم و اراده مثبت روحانیون این منطقه را از دیگر نقاط قوت برای فعالیت این بنیاد در استان برشمرد و گفت: علاوه بر اراده مثبت علما و روحانیون استان بر حل مسئله مالکیت این اراضی، خود مردم عادی هم از این وضعیت خسته شده اند و ما هم به عنوان مسئولان امور وظیفه داریم با مشارکت خود مردم خدمات قانونی و شهری را به آن‌ها بدهیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: به دلیل این که بنیاد مسکن تا کنون در امر بازآفرینی شهری نقشی نداشته است لذا پس از اتمام مطالعات و بهره گیری کامل از راهنمایی مدیران استانی به ویژه استاندار کار را آغاز خواهیم کرد.

تابش در پایان گفت: از دیدن وضعیت زندگی مردم حاشیه نشین بسیار متاثر شدم و تجربه کاری و مدیریتی خود و همکارانم را با افتخار برای این مردم هزینه خواهم کرد.

به گفته رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بر اساس دستور صریح رئیس جمهوری وظیفه ساماندهی مسکن شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محول شده است.

انتهای پیام /ا

وضعیت حاشیه نشینی شهرهای چابهار و زاهدان

برچسب ها: مسکن ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار