مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران از پرداخت تسهیلات ۱۸۵ میلیارد تومانی اشتغالزایی در حوزه روستایی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اصغری مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران هم با بیان اینکه در حوزه روستایی هزار و ۳۶۹ طرح به ارزش ۲۱۴ میلیارد تومان در بانک‌ها منعقد شد، گفت: تاکنون ۱۸۵ میلیارد تومان تسهیلات با اشتغالزایی بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر پرداخت شد.

وی افزود: در حوزه فراگیر نیز به ۱۶۹ طرح در استان با تعهد اشتغال بیش از هزار و ۴۰۰ نفر تسهیلات پرداخت شد.

خیریانپور معاون هماهنگی اقتصادی استاندار مازندران نیز با اشاره به آغاز نامنویسی دوباره در سامانه کارا ویژه متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی گفت: با فعال شدن مجدد سامانه جویندگان کار و تولید می‌توانند درخواست اشتغال را در این سامانه ثبت کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷ هزار طرح حوزه اشتغال فراگیر و روستایی در مرحله نخست برای ثبت در سامانه کارا تکمیل شد با ضروری دانستن تسریع در مجوز دهی فعالیت‌های اشتغالزایی، افزود: حمایت از سرمایه گذران باید در دستور کار نهاد‌های اجرایی قرار گیرد.

وی گفت: امسال صادرات محصولات تولیدی مازندران ۱۳ درصد افزایش داشت که با ساماندهی تسهیلات اشتغالزایی می‌توان توان صادراتی استان را افزایش داد.

خیریانپور به ارسال طرح‌های تولیدی به ارزش ۴۰۰ میلیارد رالت تاکنون به بانک‌های عامل اشاره کرد و گفت: امسال با ۸ درصد افزایش نسبت به پارسال ۳۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

انتهای پیام/آ

رتبه دوم مازندران در پرداخت اشتغال فراگیر

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.